הסוף לנזילות – מתוך כתבה אתר רשת 13

שתף מאמר זה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

אחרי שקיבלנו אין ספור תלונות על נזילות בבתים, משרדים וחניונים החלטנו להרים את הכפפה ולחפש את החברה שתעניק לכם שקט מנזילות מים לכל אורך החורף. בבואנו לבדוק את הנושא מצאנו מיד כי אחת הסיבות השכיחות לנזילות מהגג היא איטום לקוי. גג שאינו אטום כמו שצריך הוא גג שבוודאות לא יעניק לכם שקט. גגות שאינם אטומים כנדרש או לא אטומים כלל, מהווים פרצה נוחה למים לחלחל מהגג אל תוך ביתכם.

זפת חם

עבודת איטום, מכל סוג ובכל היקף, דורשת ידע מקצועי, ניסיון מעשי בעבודות איטום, ציוד מתקדם, חומרי איטום איכותיים ומעל לכל, אנשי מקצוע אמינים ואדיבים. חברת א.ד. איטום ובניה מציגה ערכים וסטנדרט מקצועי מרשים שהצליח להביא אותה להצלחה שקצרה עד היום בתחום וללקוחות רבים את השקט שהם כל כך ייחלו לו.
ראשית, חשוב שתדעו כי גילוי נזילות מתחיל עם התרשמות מהגג שלכם. אמנם לא תמיד ניתן לזהות את הכשלים באיטום רק מהתרשמות חזותית, אך במקרים מסוימים זה בהחלט אפשרי. ההקדמה הזו נועדה להמחיש לכם עד כמה חשוב לבצע עבודות איטום עם חברה אמינה, ותיקה, מקצועית ועם מאות לקוחות מרוצים וממליצים.

א.ד. איטום ובניה עושה שימוש בחומרים איכותיים עבור איטום גגות, חניונים, גגות, מרפסות, קירות חיצוניים, התזת מרתפים, איטום חלונות, הזרקות ועוד. החברה מתמחה בכל סוגי האיטום ועושה שימוש ביריעות ביטומניות וזפת חם, כאשר במידת הצורך גם עבודות בגובה ע״י סנפלינג היא מציעה ללקוחותיה תוך עמידה מרשימה בלוח הזמנים. בעלי החברה הם בוגרי מכללת הבונים, מוסמכי סיסטם, מתמחים בבדק בית ואיתור כשלי מים.

יריעות חול ביטומניות

בשיחה שערכנו עם מנהל החברה, דוד אמברק, הוא אמר: "חשוב שהגולשים ידעו כי איטום גג הוא טיפול מונע. יישום חומר האיטום הנבחר, בין אם יריעות ביטומניות או זפת, מונע ממי הגשמים להצליח לחדור מהגג אל תוך המבנה. מדובר על שכבת מגן יעילה וחיונית (לפי התקן הישראלי הרשמי) שמבטיחה כי בחורף לא תצטרכו להתמודד עם קירות לחים ופגיעה ברכוש שלכם. טובת הלקוח ממוקמת תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו, ואנו מתחייבים להעניק שירות מקצועי ואחראי לכל אחד, בכל פרויקט שיידרש".

הלקוחות של א.ד. איטום ובניה מגיעים מפה לאוזן ודרך הפייסבוק. אנשי הצוות מתאמים עבור הלקוחות יום עבודה על פי הלו"ז ומגיעים לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. העובדה כי החברה מחזיקה בהרבה מאד לקוחות חוזרים מוכיחה את הצלחתה ויעילותה ברחבי הארץ, גם לאור העובדה כי יש לה צוותים בכל המדינה, מהדרום ועד הצפון.

פרט לעבודה הטובה שאנשי החברה מבצעים, א.ד. איטום ובניה מעניקה גם אחריות על מגוון סוגי האיטום: איטום חשוף אחריות עד 10 שנים, איטום מוצנע אחריות עד חמש שנים, איטום קירות חיצוניים עד שלוש שנים ואיטום חניונים אחריות לחמש שנים. אגב, פרט לעבודות איטום החברה בונה גם שלדים לוילות ומבצעת את עבודות הגמר בהתאם לבקשת הלקוח.

א.ד. איטום ובניה מעניקה שירות לקהל הפרטי, העסקי, המוסדי והציבורי, בדגש על שימוש בחומרים איכותיים, עמידה בלוחות זמנים ושביעות רצון הלקוח. בין לקוחותיה מצאנו את חברת נצבא, תבליני פרג, מיפרם, הולידר, מסעדת ורד הגליל, מסעדת SPheRA ועוד.

אז אם אתם עדין מתלבטים אם לחדש את האיטום בגג או שמא ממליצים לכם על יריעות ביטומניות, כשגם האופציה של איטום בזפת על הפרק, ואתם לא יודעים במה לבחור – א.ד. איטום ובניה תעניק לכם את כל התשובות לשאלות. אתם מוזמנים ליצור קשר עם החברה ולקבל שירות ייעוץ מקצועי בכל שאלה.

לפגישה וייעוץ צרו קשר 052-6103879

א.ד איטום ובניה – למידע נוסף

למקור הכתבה לחץ כאן